عرش الهی
عرش الهی
و خداوند عرش الهی را بی نظیر آفرید

             مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
                                  
                                                   قطره شدم که راهی دریا کن  

                             

              حالا که فکر آخرتم را نمی کنم

                                                 حق می دهم که بنده دنیا کنی                    

 

      آقا، برای تو نه برای خودم بد است


                          هر هفته در گناه تماشا کنی مرا

 

      من گم شدم، تو آینه ای گم نمی شوی


                         وقتش شده که بیایی و پیدا کنی مرا

 

اللهم العجل الولیک الفرج




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1398برچسب:, توسط محمد جواد